Hrdina

Na výběr je 5 povolání. Důležitou věcí je, že si povolání můžete během prvních 7 dní, kdy máte začátečnickou ochranu změnit, ale pouze 1x.

Povolání

Voják  +30% velikost armády, -10% produkce surovin

Zbrojmistr   +30% k vyrobeným zbraním a zbroji, o 50% rychlejší výroba a nižší cena v kovárně

Ekonom   +15% produkce surovin a +30% produkce peněz

Vědec   o 70% levnější výzkum a o 50% rychlejší výzkum

Kněz   -40% cena modliteb, +2 aktivní modlitby, -20% velikost armády, Speciální věštba

 

Asi bych to více nerozváděl, než říci že Voják je jasně útočné povolání, samé bitvy, hodně armády. Zbrojmistr má také silnou armádu hlavně díky výzbroji, kterou má levnější a rychlejší na výrobu. Takže je optimální jako obránce, kde může klamat množství armády, která je ovšem výborně vyzbrojena.

Ekonom je asi klasika, zaměřením na produkci a tím snadný růst města. Vědec má výhodu v levném výzkumu takže často bývá technologicky vepředu, hlavně ve střední části hry.

Kněz je taková specialita a je spíše určen pro zkušené hráče, kteří ví jak dobře využít sílu modliteb, které mohou výrazně pomoci v mnoha aspektech hry.

Já osobně rád hraji za Kněze, i když má méně armády, posilněním často překvapí. Také má hodně esencí díky Speciální věštbě a je vítaným v každé alianci, která se chce rozvíjet.

 

Vlastnosti

Hrdina má pár klasických vlastností, které ovlivňují některé důležité atributy. Tady je základní jejich popis:

 

Síla   ovlivňuje útok hrdiny (pro boj s netvory v Labyrintu a při úkolech)

Obratnost   ovlivňuje obranu hrdiny (stejné jako pro sílu)

Odolnost   určuje maximální počet životů hrdiny a také rychlost léčení (regenrace) v případě ztráty životů

Inteligence   každý 1b inteligence zvyšuje produkci u všech surovin o 1%.

Charisma   hodně důležitá hlavně v počátku a na konci hry, rychlejší přírůstek obyvatel, určuje max. možnou armádu

 

Všechny vlastnosti se využívají i při úkolech, takže je někdy důležité je vylepšit ať už modlitbou nebo talismanem.